kalavofoor

  • ۱
  • ۰

خرید شارژ در ایران اولین بار توسط اپراتور ایرانسل برای افزایش اعتبار مشترکین سیم کارت اعتباری ارائه گردید. پس از آن اپراتور همراه اول نیز از همین روش به منظور جهت خرید شارژ و افزایش اعتبار مشترکین اعتباری خود استفاده کرد. اپراتور رایتل نیز با ارائه کارت شارژ با مبالغ مختلف، همین شیوه را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

خرید شارژ ایرانسل,خرید شارژ رایتل,خرید شارژ همراه اول

 

 

امروزه خرید شارژ در اکثر مغازه‌های سوپرمارکت قابل انجام است. همچنین با گسترش نفوذ تجارت الکترونیک و امکان خرید اینترنتی، وب سایت‌ (Ocharge.ir) نیز به منظور خرید شارژ راه‌اندازی شده‌ است. این وب سایت معمولاً کارت شارژها را با قیمت‌هایی کمتر از بازار به کاربران عرضه می‌کند و از آنجا که به وسیله کامپیوتر و موبایل از هرجایی قابل دسترس است، مورد استقبال متقاضیان کارت شارژ قرار گرفته‌ است. کاربران سیم کارت های همراه اول ,رایتل و ایرانسل با کلیه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب و با در اختیار داشتن رمز خرید اینترنتی قابلیت خرید شارژ از این سایت‌ را دارند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی